VII edycja ogólnopolskiego plebiscytu Znak Jakości KidZone

VII edycja ogólnopolskiego plebiscytu Znak Jakości KidZone

Zapraszamy do współpracy!

Znak Jakości KidZone

Wystartowała VII edycja plebiscytu Znak Jakości KidZone, który z sukcesem trwa już od wielu lat. W ramach plebiscytu nagrodzone zostało setki polskich i międzynarodowych firm kierujących swoją ofertę do segmentu rodzinnego, a w szczególności do dzieci m.in. Mercedes, Nationale Nederlanden, Hochland, Floslek, PKO, Dumel, Muszynianka, La Millou, Konspol, Oxford.

Ideą projektu jest selekcjonowanie i promowanie najwyższej jakości produktów i usług dla rodziny, w szczególności dla dzieci, oraz promocja podmiotów dla których najwyższa jakość stanowi kluczową wartość w działalności biznesowej. Znak Jakości KidZone to podpowiedź dla wszystkich Rodziców, gwarancja bezpieczeństwa i jakości wybieranych usług i produktów.

Ambasadorzy Znaku Jakości KidZone to znani polscy rodzice,wspierający Inicjatywę projektu. Wśród nich znaleźli się: Paulina Sykut-Jeżyna, Piotr Rubik, Kamila Szczawińska, Maria Rotkiel, Michał Będźmirowski – Modny Tata. Ambasadorzy wchodzą w skład Jury oceniającego produkty i usługi zgłoszone do uzyskania certyfikatu Znak Jakości KidZone.

Podsumowanie każdej edycji Znaku Jakości KidZone następuje podczas Uroczystej Gali Finałowej, w trakcie której wręczane są certyfikaty dla firm nagrodzonych w ramach projektu. Wydarzenie organizowane jest w eleganckich wnętrzach Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. Każdej Gali towarzyszy bogata oprawa artystyczna.

Zapraszamy do udziału w projekcie firmy posiadające najwyższej jakości produkty, usługi i rozwiązania dla dzieci i rodziny. Zapytania należy kierować na adres: kidzone@kidzone.com

Źródło: Materiał partnera


5/5 - (1 głosów / głosy)

Data publikacji: 15/01/2018, Data aktualizacji: 06/11/2021

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *