VII edycja ogólnopolskiego plebiscytu Znak Jakości KidZone

VII edycja ogólnopolskiego plebiscytu Znak Jakości KidZone

VII edycja ogólnopolskiego plebiscytu Znak Jakości KidZone

Zapraszamy do współpracy!

Znak Jakości KidZone

Wystartowała VII edycja plebiscytu Znak Jakości KidZone, który z sukcesem trwa już od wielu lat. W ramach plebiscytu nagrodzone zostało setki polskich i międzynarodowych firm kierujących swoją ofertę do segmentu rodzinnego, a w szczególności do dzieci m.in. Mercedes, Nationale Nederlanden, Hochland, Floslek, PKO, Dumel, Muszynianka, La Millou, Konspol, Oxford.

Ideą projektu jest selekcjonowanie i promowanie najwyższej jakości produktów i usług dla rodziny, w szczególności dla dzieci, oraz promocja podmiotów dla których najwyższa jakość stanowi kluczową wartość w działalności biznesowej. Znak Jakości KidZone to podpowiedź dla wszystkich Rodziców, gwarancja bezpieczeństwa i jakości wybieranych usług i produktów.

Ambasadorzy Znaku Jakości KidZone to znani polscy rodzice,wspierający Inicjatywę projektu. Wśród nich znaleźli się: Paulina Sykut-Jeżyna, Piotr Rubik, Kamila Szczawińska, Maria Rotkiel, Michał Będźmirowski – Modny Tata. Ambasadorzy wchodzą w skład Jury oceniającego produkty i usługi zgłoszone do uzyskania certyfikatu Znak Jakości KidZone.

Podsumowanie każdej edycji Znaku Jakości KidZone następuje podczas Uroczystej Gali Finałowej, w trakcie której wręczane są certyfikaty dla firm nagrodzonych w ramach projektu. Wydarzenie organizowane jest w eleganckich wnętrzach Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. Każdej Gali towarzyszy bogata oprawa artystyczna.

Zapraszamy do udziału w projekcie firmy posiadające najwyższej jakości produkty, usługi i rozwiązania dla dzieci i rodziny. Zapytania należy kierować na adres: kidzone@kidzone.com

Źródło: Materiał partnera


5/5 - (1 głosów / głosy)

Data publikacji: 15/01/2018, Data aktualizacji: 06/11/2021

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *